piątek, 24 grudnia 2010

Boże Narodzenie i życzenia

Na Boże Narodzenie, które już tuż, tuż… mam dla Was i dla siebie opowiadanie.

Cztery świece spokojnie płonęły. Było tak cicho, że słychać było jak ze sobą rozmawiały.

Pierwsza powiedziała: - Ja jestem POKÓJ. Niestety, ludzie nie potrafią mnie chronić. Myślę, że nie pozostaje mi nic innego jak tylko zgasnąć.

I płomień tej świecy zgasł.

Druga: Ja jestem WIARA. Niestety nie jestem nikomu potrzebna. Ludzie nie chcą o mnie wiedzieć, nie ma sensu, żebym dalej płonęła.

Ledwie to powiedziała, lekki powiew wiatru zgasił ją.

Trzecia: Ja jestem MIŁOŚĆ. Nie mam już siły płonąć. Ludziom nie zależy na mnie i nie chcą mnie rozumieć. Nienawidzą najbardziej tych, których kochają - swoich bliskich.

Nie czekając długo i ta świeca zgasła.

Nagle do pokoju weszło dziecko i zobaczyło trzy zgasłe świece. Przestraszone zawołało: Hej! Co robicie? Musicie płonąć! Boję się ciemności!

I zapłakało.

Wzruszona czwarta świeca powiedziała: Nie bój się! Dopóki ja płonę zawsze możemy zapalić tamte świece. Ja jestem NADZIEJA.

Z błyszczącymi i pełnymi łez oczyma, dziecko wzięło świecę i zapaliło pozostałe świece.

Niech nigdy w naszych sercach nie gaśnie Nadzieja i każdy z nas jak to dziecko, niech będzie narzędziem, gotowym swoją Nadzieją zawsze rozpalić Wiarę, Pokój i Miłość.

Autor nieznany

90674

Wszystkim moim Przyjaciołom Kochanym,

Wszystkim Tym, których poznałam i polubiłam w tym świecie blogowym,

Wszystkim , którzy mnie polubili i zaglądają , ale robią to “po cichutku”

życzę naprawdę pięknych Świąt Bożego Narodzenia!

Niech nadzieja zawsze gości w Waszych domach i sercach, bo kiedy ona płonie, wtedy wszystko jest możliwe… Kochajcie się i przytulajcie. Znajdujcie swoje miejsce na ziemi i cieszcie się tym, co macie. Odpoczywajcie wśród Najbliższych, marzcie bo… marzyć trzeba:) a później realizujcie te marzenia:). I jeszcze spokojni bądźcie w sercach, bo to wszystko dzieje się dlatego, że Maleńka przyszła Miłość…

Radości Bożego Narodzenia CODZIENNIE, Kochani!

32 komentarze:

  1. Piękna opowieść, nadzieja nigdy nie gaśnie i niech tak pozostanie. Wszystkiego co najlepsze Ewelajno! Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna przypowiesc! Spocily mi sie oczy przez Ciebie... Trudno sie pisze gdy nie widac literek na klawiaturze ;)

    I ja zycze Ci wspanialych, pogodnych Swiat, pelnych wiary, nadziei, milosci i radosci z bycia z bliskimi Ci osobami.

    I dziekuje za wszystkie cieple slowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelino Kochana, co za opowieść, wzruszająca...
    A nowa szata bloga niezwykle piękna. Naturalna taka.Lubię to bardzo.
    Cudownego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna i wzruszająca opowieść :)
    Życzę Ci również radosnych i pełnych nadziei świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opowieść piękna! Dziękuję za nią i jeszcze raz przesyłam życzenia cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. ´´´´´´´´´´¶¶*..**..*
    ´´´´´´´´´¶¶¶ .*.*.*.
    ¶¶¶´´´´´¶¶¶¶*..**.*.
    ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶*.*.**..**.
    ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶*.*.*.*.*.
    ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶*.*.**.
    ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.**.**.*.
    ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶*.*.*.**.
    ´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶*.**.*.*.*
    ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶*..**.*.**
    ´´´´´´´´´´´´¶¶*.*.**.*

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. 'Maleńka Miłość w żłobie śpi,
    Maleńka Miłość przy Matce Świętej,
    Niech cała ziemia i nieba lśni dla tej Miłości Maleńkiej' Miałaś to na myśli? :)
    Piękna opowieść :) Dużo zdrowia i tej nadziei!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne i prawdziwe opowiadanie. to prawda, że nadzieja to podstawa, trudno bez niej żyć.
    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne opowiadanie. Do niezapomnienia. Nie tylko w wigilijny wieczór. Wszystkiego, co najpiękniejsze na nadchodzące święta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne życzenia. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze nie tylko na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja życze ci wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zyczenia! Wesolych swiat!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekna opowiesc... Wszystkiego dobrego Kochana. Niech te Swieta beda dla Ciebie i calej Twojej rodzinki pelne milosci i ciepla. No i niech Mikolaj w tym roku nie zapomni o Tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiekne jest to opowiadanie:)

    dziekuje za zyczenia i Tobie zycze pieknych, radosnych i szczesliwych Swiat:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne życzenia. Ja Tobie życzę również wszystkiego co najlepsze na Święta i Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciepłych, pełnych miłości, rodzinnych i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknych Świąt..
    o zapachu pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownych świąt. z uśmiechem na twarzy.
    w gronie tych, których kochasz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym, Ewelinko, żebyś zawsze była taką, jaką Cię poznaję w tym wirtualnym świecie. Życzę Ci więc spokoju serca, mnóstwa miłości i dobroci. Ciepłych dłoni i ramion, w których możesz skryć się w chwilach słabości. Cudownych Świąt, cudownych codzienności...

    Ściskam. Mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna opowieść ...
    Wesołych , spokojnych i ciepłych świąt Ci życzę , Ewelajno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołego świętowania, rodzinnej atmosfery i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dopiero dzisiaj - wszystkiego dobrego - na te Święta, na Nowy Rok życzę Tobie Ewelino i Twoim Bliskich, ciepła dużo dużo!

    Ściskam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za bardzo głębokie życzenia a dla Ciebie i twoich bliskich, niech ten Nowy Rok będzie wyjątkowy, pełen pasji, cudownych niespodzianek i życzliwych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszymy się ,że Cię znamy, lubimy, cenimy, szanujemy za to jaka jesteś. Spóżnione świąteczne serdeczne życzenia - aby zawsze dla Ciebie płonęły wszystkie świeczuszki. M

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkim Wam, moi Drodzy BARDZO dziękuję za życzenia. To naprawdę niesamowite, że ten wirtualny świat tak zbliża ludzi...
    Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego najpiękniejszego!I cieszę się Wami bardzo...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem Kochana Ewelinko, jakże mi umknął ten wpis, przepraszam Cię bardzo. Nie gniewaj się.
    Ta opowieść jest piękna , wzruszająca.
    Cieszę się,ze do Ciebie trafiłam, bo Twój blog jest nie dość, ze piękny to bardzo ciepły iprzyjazny.
    A Ty jesteś super babeczka:*
    Pozdrawiam mocno:-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Majanko - ale co Ty mi tu... jakie gniewaj się? Niech Majanka natychmiast przestanie takie rzeczy wypisywać...!!!
    Zapraszam Cie tu zawsze otwartym sercem, a każde łaskawe spojrzenie na mój blog jest dla mnie komplementem:), a od Takiej Super Gospodyni jak Ty to już... w ogóle...:):):). Bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, Ewelinko, bo się czerwienię ;-))
    Jaka ja super gospodyni kobietko kochana...:))

    Całuję serdecznie i dziękuję za Twoje miłe słowa i zaproszenie i w ogóle:***

    OdpowiedzUsuń